rant

So, it was final. I didn't get you. Allah ada plan lain. Sedih, memang lah.  Tapi kerja tuhan tak kan kita nak lawan. Bukan tak cuba. Kalau tuhan kata bukan, means bukan lah. Aku tak nangis, terkilan sikit. Mungkin aku mengharap sangat. Silap aku. Aku patut sayangkan tuhan. Allah..kau je ada jawapan. Sementara ni,aku masih berduka,cuba pulihkan diri. Kenangan 4 tahun dulu tu aku dah get over dah. Tapi sekarang kena lain pulak. Ahh. Silap. Rasa macam tertelan hati. Tercekik. Perit. Sakit.  So what do I do now? aku tak ada jawapan. Aku kena relax..benda macam ni tak boleh paksa. Tepuk sebelah tangan tak bunyi dik. Tapi kau macam acah2 nak jadi tangan lagi sebelah. So aku cuba bertepuk dan kau tarik balik tangan kau tu. Kejam. Kau mainkan hati aku. Hm. Takpe. Aku baru 21. Long way to go, tu pun kalau umur aku panjang. Kerja, cari rumah. Baru fikir. hahaha. Aida aida. Noobnya kau ni...Takpe fokus goal kau sampai tahun depan. :)

HAHAHA SEDIH!!!!